بخشی از کتاب:
خود اشتغالی ( اصول کسب و کار):
۶-تبلیغات و بازاریابی:
در مورد اهمیت تبلیغات همین بس که چنانچه توانایی معرفی
کالا یا خدمات خود را ندارید ، بهتر است آن کار را انجام ندهید . ضرب
المثلی میگوید:« بهترین تله موش هم اگر وجودش را با تبلیغات گسترده اعلام
نکند ، هیچ مشتری ای نخواهد داشت.»
هر چند تبلیغات یکی از مهمترین ابزارهای کسب و کار برای
فروش محسوب میشود ، ولی باید توجه داشت که برخی تبلیغات هزینه بر است ،
در حالی که باید با کمترین هزینه مؤثرترین روش برای جلب مشتری را انتخاب
کرد.
برخی روشهای تبلیغات را در ادامه بخوانید......