هدف شغلی

اگر خوشبختی را برای یک عمر میخواهید کاری را انجام دهید که دوستش داشته باشید.

هدف شغلی

اگر خوشبختی را برای یک عمر میخواهید کاری را انجام دهید که دوستش داشته باشید.

هدف شغلی

این کتاب را می توانید از کتابفروشی های معتبر سراسر کشور و یا کانال تلگرامی خداحافظ بیکاری (khodahafezbikari@) تهیه فرمایید . همچنین در مشهد هزینه کتاب با ارسال رایگان 10000تومان و در شهرستانها هزینه کتاب به اضافه ارسال مبلغ 13000تومان می باشد.
دوستان عزیز در صورت تمایل این وبلاگ را در وبلاگ خود با نام هدف شغلی پیوند دهید با تشکر

چند درصد از افراد ازشغل خود راضی هستند؟

يكشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۶، ۱۱:۰۷ ب.ظ

براساس آمار‌های به‌دست‌آمده در بیشتر کشورها حتی کشورهای پیشرفته، بیش از نود درصد شاغلین از شغل خود رضایت ندارند، که البته یکی از اصلی‌ترین علل آن نامناسب بودن ویژگی‌های شغل با استعدادها و علایق فرد است.

توجه کنید که اگر قرار است سال‌های سال در شغلی مشغول به کار باشید، پس بهتر است شغلی باشد که با روحیات شما تناسب دارد و از انجام آن لذت می‌برید؛ در این صورت است که حاضرید تلاش بیش از حد هم بکنید، زیرا حالا کار را تفریح می‌دانید. منظور امام علی(ع) اینجا مشخص می‌شود که فرمودند: «بزرگ‌ترین تفریح، کار است.» بله درست است، کاری که مناسب ویژگی‌های شماست مثل تفریح است و اصلاً احساس خستگی ایجاد نمی‌کند. همان‌طورکه وقتی از ادیسون پرسیدند آیا از این همه کار خسته نمی‌شود پاسخ داد نه، چون کار نمی‌کند بلکه تفریح می‌کند یا از پروفسور سمیعی (بزرگ‌ترین جراح مغز ایرانی) در یک برنامه تلویزیونی پرسیدند که تفریحش چیست، گفت: «عمل جراحی مغز». این نوع کار کردن است که باعث رشد و شکوفایی می‌شود و رفاه، ثروت و خوشبختی را به ارمغان می‌آورد.



https://t.me/khodahafezbikari



https://naslenowandish.com

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی